piątek, 23 sierpnia 2013

Góral o biznesie w górach... czyli jednak nieruchomość w górach?

Słucham dziś w radiu wywiadu z Góralem, któremu prezenterka mówi, że nad morzem kończy się już sezon letni, sezonowe biznesy się powoli zamykają, a sprzedawcy na nadmorskich straganach robią mega przeceny i wyprzedaże.


Góral mówi... eee spokojnie... w górach na południu sezon letni trwa trochę dłużej, a z resztą zaraz rozpocznie się sezon jesienny i przyjadą amatorzy gór jesienią, a gdy się jesienny skończy zacznie się sezon zimowy, po zimowym wiosenny i tak dalej na okrętkę. Żadnych przecen i wyprzedaży nie będzie. U nas interes idzie okrągły rok.

Zatem nie pozostaje mi nic innego niż szukać nieruchomości atrakcyjnej i latem i zimą, najlepiej w pobliżu dobrego ośrodka narciarskiego. Mimo, że sam sportów zimowych nie lubię i jestem entuzjastą gór w okresie wiosna-lato-złota jesień, to przecież narciarzy w otoczeniu jest dostatek, więc o wynajem nieruchomości zimą nie będzie trudno!

Morze i jezioro jednak odpada! Góry to jest biznes, z resztą jak sam Góral mówił w wywiadzie.

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcesz hejtować to nie hejtuj, w czym problem?
      jesteś na moim blogu więc szanuj moje zasady i preferencje co do postów,

      czy może ja wchodzę na Twój blog i narzekam?
      a właśnie!

      czym jest blog tak w ogóle? niektórzy zapomnieli i robią z blogów epopeję!

      BLOG = WEB LOG, czyli dziennik internetowy, dziennik - nie portal!

      Jednego dnia mam ochotę na długi artykuł, drugiego chce sobie głośno przemyśleć oczywiste oczywistości.

      Jasne?

      Zapraszam do rozmowy, jeśli masz ochotę to o inwestycji, a jeśli masz ochotę to o golonce z kapustą w Schronisku na Stogu Izerskim, ale przemyślenia takie jak powyżej zostaw raczej na swój własny blog.

      Usuń
  2. Hej, nie unoś się, czytam cię dość regularnie, wyraziłem tylko opinię nt. wpisu. Nie miałem zamiaru ani hejtować ani krytykować, ot uwaga od jednego z czytelników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio miałem trochę nerwów w związku z czytelnikami, komentarzami i atakiem spamerów, stąd może nerwowa reakcja

      miło, że odpowiedziałeś i zapraszam Cię do czytania i rozmów

      naprawdę możesz też napisać post gościnny (z aktywnym linkiem follow do siebie, jeśli masz jakieś myśli do przekazania u mnie

      Usuń
  3. Hey chwilowo nie bardzo mam czas pisać (nawet u siebie), bo jestem w trakcie zmiany pracy i prawdopodobnie zmiany auta na bardziej oszczędne. Zapewniam jednak, że czytam Cie regularnie :). Bardzo podobają mi się recenzje trunków.

    PS: Czy mógłbyś jakoś uporządkować linki do Twoich blogów na blogspocie (znaczy tutaj) - bardzo przejrzyście jest na realnym minimalizmie, a tu mam wrażenie/uczucie zagubienia i nigdy nie jestem pewny w którego Twojego bloga wejdę...
    Tu spokojnie można zrobić tak jak na realnym minimalizmie (podkategoria Strona i robisz taki sam pasek linków jak na r-m). (Oczywiście to tylko sugestia, ale myślę, że nie tylko mi uprzyjemni czytanie Twoich blogów)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się - rzeczywiście na RM było to przemyślane i zorganizowane - tutaj niekoniecznie (z braku czasu przy kolejnych porządkach)

      Usuń

Drodzy czytelnicy! Informuję, że wszelkie nieuzgodnione ze mną przekazy reklamowe i linki w komentarzach są od razu kasowane.

W celu wykupienia reklamy lub linków (w korzystnej cenie) proszę o skontaktowanie się na e-mail: LinuxEurope@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...