Wizerunek jest jednym z tzw. "czynników higienicznych" osiągnięcia sukcesu. Dobry wygląd, bycie zadbanym, ogolonym, ostrzyżonym, dobrze pachnacym jest po prostu standardem w biznesie - ludzie postrzegają cię przez jego pryzmat.
Co pomyślisz o swoim kontrahencie, którego spotkasz rano w niedzielę w sklepie, będzie on nieogolony, w brudnych, wymietolonych ciuchach a do tego z oddechem śmierdzącym przetrawionym alkoholem?
Dalszy ciąg wpisu na nowym blogu: http://zarabianiepieniedzy.eu/blog/nie-pozwalaj-sobie-na-dzien-swini-zawsze-dbaj-o-siebie/
aha, post w jakimś sensie dotyczy Pań, choć wiem, że to zazwyczaj Panowie mają tendencje do robienia sobie 'dnia świni'
OdpowiedzUsuńdobrze napisane :D
OdpowiedzUsuńjuż myślałem, że to spamer i chcę kasować, a tu widzę fajny blog :)
Usuńpozdrawiam :)
oj tam oj tam ;p na razie ćwicze ostro ale póki co to średnio to wychodzi pozdrawiam również :)
UsuńUuuu... gdybym miał brać pod uwagę to jak wyglądają moi klienci wówczas z większością nie chciałbymbym chyba interesów robić :)
OdpowiedzUsuńNa "podpicowaniu" lub "niedopicowaniu" można sie nieźle przejechać :)
Roman
każda branża rządzi się swoimi prawami
Usuńjeśli wchodzisz między wrony musisz krakac jak i one