By
utrzymać się na rynku, każda firma, bez względu na wielkość i
profil działalności, musi być konkurencyjna. W tym celu
inwestuje się z reguły w nowoczesne rozwiązania informatyczne,
które ułatwiają zarządzanie. To można zagwarantować korzystając
z profesjonalnej obsługi informatycznej.
W
dzisiejszych czasach, niemal każda firma, która chce nadążyć za
dynamiką zmian zachodzących w biznesie, potrzebuje profesjonalnego
wsparcia informatycznego. Na rynku istnieje wiele firm oferujących
fachową obsługę informatyczną. By przedsiębiorstwo mogło być
konkurencyjne, musi korzystać z rozwiązań dopasowanych do swojej
wielkości i profilu działalności. Dotyczy to zarówno mikro,
małych i dużych przedsiębiorstw. Firmy świadczące kompleksowe
usługi informatyczne oferują nowoczesne systemy IT, chociażby
takie, jak systemy ERP, które wspierają zarządzanie oraz
zapewniają funkcjonalne narzędzia, o których więcej można
dowiedzieć się na stronie: http://www.gecos.pl/comarch-erp-xl.php
Obsługa
informatyczna to jednak nie tylko sprzedaż oprogramowania, ale także
świadczenie szeregu dodatkowych usług: analizy przedwdrożeniowej,
implementacji konkretnych systemów czy obsługi serwisowej oraz
doradztwa w zakresie wyboru odpowiedniej infrastruktury sprzętowej,
(łącznie z jej sprzedażą i serwisowaniem).
Korzyści
płynące z profesjonalnej obsługi informatycznej
Przedsiębiorcy
współpracujący z firmami świadczącymi powyższe usługi wiedzą,
jak wiele korzyści przynosi taka współpraca. Po pierwsze, jest to
wybranie odpowiednich rozwiązań adekwatnych do potrzeb i możliwości
danej firmy. Po drugie, firma informatyczna dba o bezpieczeństwo
danych i procesów, co bezpośrednio przekłada się na pozycję
klienta na rynku, ponieważ sukces zależy przede wszystkim od jego
zasobów. Po trzecie, przedsiębiorca oszczędza czas, gdyż
proponowane rozwiązania mają za zadanie usprawnienie pracy w
przedsiębiorstwie. Kolejną zaletą jest fakt, że klient jest
zawsze na bieżąco, dzięki najnowszej wersji oprogramowania i
sprzętu. Obsługa informatyczna dla firm daje same korzyści, co
pozwala klientowi skupić się na rozwoju swojego biznesu.
Oprogramowanie
W
ofercie firm zajmujących się obsługą informatyczną,
przedsiębiorca znajdzie przede wszystkim systemy IT, w tym
systemy klasy ERP, ułatwiające zarządzanie przedsiębiorstwem.
System ERP (Enterprise Resource Planning, czyli Planowanie Zasobów
Przedsiębiorstwa), to zintegrowane oprogramowanie, wspierające
zarządzanie działalnością firmy na różnych płaszczyznach, na
przykład zarządzanie produkcją, zasobami ludzkimi, zapasami
magazynowymi czy rozliczanie środków finansowych lub prowadzenie
rachunkowości, etc. Klient może zainstalować oprogramowanie na
własnych serwerach albo korzystać z niego w chmurze, bez ponoszenia
kosztów na serwery, licencje i usługi z tym związane.
Każda
firma, bez względu na swoją wielkość, skalę działania czy
rodzaj prowadzonej działalności znajdzie wśród systemów ERP coś
odpowiedniego do swoich potrzeb:
Comarch
ERP XL
To
zintegrowany system do obsługi dużych i średnich przedsiębiorstw
usługowych, handlowych i produkcyjnych. Jest najczęściej
wybieranym systemem klasy ERP w Polsce (korzysta z niego już ponad
4000 firm). Integruje wszystkie obszary działania w jedno narzędzie
informatyczne i pozwala na korzystanie z najnowszych form handlu
elektronicznego; współpracuje z rozwiązaniami mobilnymi
skierowanymi do sieci sprzedaży detalicznej; umożliwia także
współpracę z aplikacjami zewnętrznymi, w tym pakietem
Microsoft Office; gwarantuje bezpieczeństwo danych poprzez
powiązanie z aplikacją backupową iBard24.
Comarch
ERP ALTUM
System przeznaczony dla średnich i dużych przedsiębiorstw
handlowych, usługowych i sieci handlowych. To, co go wyróżnia to
wysoki stopień automatyzacji obejmujący swym zakresem handel,
logistykę, finanse, księgowość i zarządzanie kontaktami z
klientami. Wyposażony w narzędzia analityczne do tworzenia raportów
i analiz; możliwość integracji z innymi systemami, w tym
e-commerce i mobilnymi; jest to wsparcie dla formatów elektronicznej
wymiany danych (EDI).
Comarch
ERP OPTIMA
To
oprogramowanie służące do obsługi małych i średnich
przedsiębiorstw z każdej branży, jedno z najchętniej
wybieranych przez klientów (aktualnie korzysta z niego ok. 50 000
firm). System zapewnia pełną integrację pomiędzy obszarami
wspierającymi księgowość, logistykę, kadry i płace bez
konieczności importu i eksportu danych czy ich synchronizacji oraz
daje możliwość importu i eksportu danych bezpośrednio do MS
Office Excel lub Open Office Calc. Posiada funkcję e-deklaracji
podatkowych i wbudowany mechanizm automatycznego wykonywania
kopii zapasowej bazy danych na bezpieczne serwery.
Comarch
ERP MOBILE
To
system, z którego można korzystać na urządzeniach mobilnych,
czyli tabletach i smartfonach wyposażonych w system operacyjny
Android. Aplikacje dostępne w ramach systemu, wspierają kluczowe
obszary firmy, czyli sprzedaż, magazyn, backup danych i analizy.
Dostępne są następujące aplikacje: dla kierownika sprzedaży,
sprzedaż, business intelligence, magazyn, e-pracownik.
Innym,
coraz bardziej powszechnym rozwiązaniem, jakie oferuje obsługa
informatyczna, jest Microsoft
Office 365. Jest to usługa, w ramach której przedsiębiorca zyskuje
dostęp do zintegrowanego pakietu narzędzi biurowych z rodziny
Office i usług dodatkowych w ramach chmury. Więcej na jej temat
można przeczytać tu: http://poznajoffice365.pl/
Usługi
W
ramach usług świadczonych przez firmy informatyczne da się
wyróżnić następujące:
analiza
przedwdrożeniowa
Ponieważ
istotą systemu typu ERP jest nie tyle jego wdrożenie, co rezultat,
czyli efektywne wsparcie aktywności zarządczych, to analiza
przedwdrożeniowa jest jednym z ważniejszych elementów całego
procesu. Dzięki dobrze przeprowadzonej analizie przedsiębiorca
otrzymuje w pełni funkcjonalny system, który odpowiada potrzebom
jego przedsiębiorstwa.
wdrożenia
systemów
Wdrożenie
systemu składa się z kliku etapów, tj.: prac technicznych,
konfiguracji systemu, migracji danych klienta, szkoleń dla osób,
które będą korzystały z sytemu, migracji danych szybko
zmieniających się i bezpośredniej asysty powdrożeniowej.
opieka
serwisowa
Jest
to usługa polegająca na tzw. asyście technicznej, która obejmuje
pomoc w pracy z systemem, instalację rozszerzeń i aktualizacji,
szkolenia i doradztwo.
rozwój
systemów
Usługa
ta polega na wdrożeniu nowych i rozszerzaniu istniejących modułów
oraz powiązaniu systemu z innymi aplikacjami.
outsourcing
IT
Obsługa
informatyczna dla firm polega także na doradztwie w zakresie wyboru
sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, ich serwisie,
zarządzaniu sieciami i wielu innych.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Drodzy czytelnicy! Informuję, że wszelkie nieuzgodnione ze mną przekazy reklamowe i linki w komentarzach są od razu kasowane.
W celu wykupienia reklamy lub linków (w korzystnej cenie) proszę o skontaktowanie się na e-mail: LinuxEurope@gmail.com