poniedziałek, 4 czerwca 2012

Sprzątanie w firmie i zadbany trawnik

Porządek i najbliższe otoczenie biura to wizytówka firmy, coś co buduje zaufanie klienta i przyjemną atmosferę. Zawsze warto o tym pamiętać - jak wiarygodni bowiem jesteśmy jako partnerzy biznesowi - jeśli podłoga w naszym biurze jest brudna, a otoczenie firmy to bajzel?



Ja to wiem, stąd nacisk na sprzątanie w biurze i chęć znalezienia zaufanej sprzątaczki, ale to jeszcze nie wszystko - otoczenie firmy to całkiem spory kawałek terenu do uporządkowania. Niestety - moi sąsiedzi generalnie nie rozumieją prostej prawdy marketingowej, którą staram się tu przekazać. Ze sprzątaniem i uporządkowaniem terenu jest problem.



Z tego powodu na ile mogę staram się uporządkować przynajmniej bezpośrednie wejście do mnie, nawet ponosząc dodatkowe koszty i czas. Robocizna, robocizną - konieczność zapłacenia ogrodnikowi za zajęcie się skrawkiem trawnika i "skwerkiem" posypanym korą to jedna sprawa - wziąłem to na siebie - ale czy uwierzycie, że w moim otoczeniu - z bogatymi firmami/sąsiadami jest problem aby zrzucić się po 10 zł na nową korę ogrodową? Hmmm... to jest problem

2 komentarze:

  1. Często myślą, że to sprawa zarządcy. Albo nawet jak pracownicy 'zwykli' zauważają, i wiedzą że to ważne, to szefostwo ma to gdzieś i do nich nie docierają żadne sensowne argumenty. A jeszcze gorsi są ci co 'płacą więc wymagają' od właściciela, a właściciel woli jak najwięcej zarobić niż cokolwiek inwestować...

    OdpowiedzUsuń

Drodzy czytelnicy! Informuję, że wszelkie nieuzgodnione ze mną przekazy reklamowe i linki w komentarzach są od razu kasowane.

W celu wykupienia reklamy lub linków (w korzystnej cenie) proszę o skontaktowanie się na e-mail: LinuxEurope@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...